Üzleti tippek

Megújult a Bravo Girl

Júniustól megújul a Ringier–Bauer kiadócsoport fiatal lányoknak szóló magazinja, a Bravo Girl. A lap mind szerkesztőségi tartalomban, mind tördelés tekintetében jelentős változáson ment keresztül.

Dinamikus tördelés, több sztárhír jellemzi a június 5-én megjelenő magazint, amely egyúttal logót is váltott. Az új szlogen: „Csak csajoknak!” hangsúlyozni szeretné a váltást, a kötetlenebb hangnemet, a fiatal lányoknak szóló női témákat – áll a kiadó közleményében.

„A megújulást piackutatás előzte meg, melynek eredményeképp a magazin elsődleges célcsoportját korban kicsit „idősítettük”, így a jövőben a magazin leginkább a 13-16 éves tini olvasókat célozza meg. Ez az a korosztály, ahol pár év is jelentős gondolkodás- és érdeklődésbeli különbségeket jelent, és a fogyasztói igények rendkívül gyorsan, évről évre változnak. Az új trendekhez egy tinilapnak folyamatosan alkalmazkodnia kell. A megújult Bravo Girl! magazin hangneme felnőttesebb és lazább, több szexuális felvilágosító és életvezetési tanácsokkal operáló anyagot írunk” – mondta Illés Csaba, a Bravo Girl főszerkesztője.

Megújult a magazin címlapkoncepciója is, melyen a jövőben a legnagyobb sztárok szerepelnek. A 60 oldalasra bővült magazin a jövőben pocket formátumban és jobb papírminőségben jelenik meg.

A Bravo Girl megújulását közel 50 millió Ft médiaértékű, komplex kommunikációs kampány kíséri: TV-szpotok (m1, VIVA, MTV Europe), rádiószpotok (Juventus, Rádió1), sajtóhirdetések (Blikk, hot! Magazin, Tina, Blikk Nők, IM, BRAVO), online megjelenések (Blikk.hu, IM-NET, Bravo.hu), valamint árushelyi promóció alkotja a kampány legfontosabb pilléreit.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik