Üzleti tippek

Összeolvad a Fidelio és a Súgó

Az econet.hu Nyrt. médiaportfóliójába tartozó Pesti Est Kft. és az egyik legjelentősebb kulturális tartalomszolgáltató, a Fidelio Média Kft. közös céget hoz létre egy új, ingyenes terjesztésű kulturális programmagazin és a hozzá kapcsolódó különszámok kiadására.

Az új lap a Pesti Est Kft. által kiadott Súgó és a Fidelio Média Kft. által megjelentetett Fidelio Magazin helyére lép Fidelio Súgó néven. Az évente 10 alkalommal, legalább 128 színes oldalon, és 50 ezer példányban megjelenő, ingyenesen és országosan terjesztett Fidelio Súgó az alapítók várakozásai szerint új lehetőségeket nyit a kulturális médiapiacon – áll az Econet közleményében.

A Fidelio Súgó a színház, az opera, a klasszikus zene, a jazz- és világzene, valamint a vizuális művészetek világának bemutatásával kívánja szolgálni olvasóit. Azt Est Média prémium márkájaként pozícionált lap első, októberi száma 2007. szeptember 21-én jelenik meg – áll a cég közleményében.

Az új lapot kiadó cég, a Fidelio Súgó Kft. 65 százalékban a Pesti Est Kft., 35 százalékban pedig a Fidelio Média Kft. tulajdona lesz. A lap vezetését Zsoldos Dávid, a Fidelio Média eddigi irányítója látja majd el, aki több éves IT-menedzsment, újságírói, rádiós-műsorvezetői tapasztalata mellett a Jeunesses Musicales, egy zenei világszervezet magyar tagszervezetének elnöki tisztét is betölti.

A Pesti Est Kft. – melynek 2007. márciusa óta fő tulajdonosa az econet.hu Nyrt. – immár több mint tizenöt éve a programmagazin kiadója, illetve az O-Zone Kft-n és a Boomerang Reklám Kft-n keresztül a beltéri reklám területén is hangsúlyos piaci szereplő.

A magyar magánszemélyek tulajdonában álló Fidelio Média Kft. a Fidelio Magazin, illetve a fidelio.hu portál kiadójaként, a Capriccio, a radiocafé 98.6 klasszikus zenei kávézójának producereként, valamint az első ízben 2006 őszén megjelent Müpa Magazin gondozójaként vált ismertté.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik