Üzleti tippek

Etarget: 28 százalékkal nő az online hirdetési piac

Az internetes hirdetésekkel foglalkozó Etarget szerint a webes reklámpiac 28 százalékkal nő az idén világszerte. A vállalat 2,247 millió eurós bevétellel 216 százalékkal növelte előző évi bevételét.

A Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Romániában működő társaság több mint 2 milliárd darab reklámot jelenít meg havonta, összesen 711 közép-kelet-európai internetes portálon.

A cég tavaly 2,247 millió euró bevételt ért el, szemben az egy évvel korábbi 1,274 millió euróval.

Az Etarget ez év áprilisában hivatalosan megkezdte működését Romániában is, de a tervei között szerepel célirányos internetreklám-szolgáltatásának kiterjesztése a közép-európai régió más országaiban és a Balkánon is. Az Etarget Magyarországon 247 portállal kötött eddig szerződést.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik