Üzleti tippek

Autóból jön a légipoggyász

admin
admin

2007. 05. 03. 13:53

Újfajta közterületi jelenléttel rukkolt elő a Ford, illetve médiatervezésért- és vásárlásért felelős ügynöksége, a MindShare.

A Ford Fusion autó hátulját a reptéri csomagkiadó kapu köré építtették, mely azt a hatást kelti, mintha a csomagok a Fusion csomagtartójából jönnének ki. Ez azt akarja jelképezni, hogy az autó mennyire tágas belülről.

A reptér jó helyszínként szolgált, mert sok embert lehet elérni és a reptereken kevés szokatlan hirdetés van, ezért könnyebb a figyelemfelkeltés – közölte lapunkkal a MindShare.

Összesen 4 kapu köré helyezték el az autó mását és minden kapunál a közvetlenül mellette lévő backlight táblát is megvásárolta a Ford, ahová promóciós üzenetét helyezte el.
Az utasok figyelme teljes mértékben a csomagkiadóra (és így a hirdetésre) fókuszál, mivel mindenki a saját csomagjára vár.



vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.