Üzleti tippek

A Google a legerősebb márkanév

Az idei évben átvette a vezetést a márkák erősorrendjében a Google. Az előző öt éven folyamatosan első Coca-Cola most csak a negyedik - írja a BBC-online.

Az Millward Brown piackutató felmérése szerint a Google neve immár 66,4 milliárd dollárt ér. Az internetes keresőóriást a General Electric követi. A sorban a harmadik a Microsoft. A negyedik legerősebb, a Coca-Cola 44,1 milliárd dolláros értékkel szerepel a listán.


A brit piacon a Vodafone neve a legértékesebb, majd a HSBC bank és a Tesco következik. A legnagyobb fejlődést a Marks & Spencer tudta végrehajtani, a cég neve háromszor többet ér, mint egy évvel korábban. A felmérés szerint a Top 100-ban szereplő márkák összértéke az elmúlt évben 10,6 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, és 2006-ban elérte a 1600 milliárd dollárt.


A lista külön említést tesz azokról a cégekről, amelyek környezettudatos lépéseik révén kerültek lényegesen kedvezőbb pozícióba, mint a BP vagy a Toyota.


Az első 10 helyezett:
1 Google
2 General Electric
3 Microsoft
4 Coca-Cola
5 China Mobile
6 Marlboro
7 Wal-Mart
8 Citi
9 IBM
10 Toyota

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik