Wortmann Ádám, a cég egyik tulajdonosa és ügyvezetője elmondta: Magyarországon 800-900 ügyfélirányító rendszer működik, ennek felét az Onlinet szállította, s ezzel piacvezető ezen a területen. Kezdetben más cégek termékeit forgalmazták, de aztán saját fejlesztésbe kezdtek, s ma már gyártatnak és üzemeltetnek is ilyen gépeket. Az Onlinet fejleszti a rendszerek szoftvereit is.
Garázscég volt
A garázscégként induló társaságot három magyar magánszemély alapította 2001-ben, s 2003-ban 20 millió forint árbevételt ért el. A cégnek jelenleg 50 alkalmazottja van. A cég tavaly megalapította az orosz és román leányvállalatát: a terv az, hogy cégnek 2010-re minden volt térségbeli szocialista országban legyen értékesítési irodája.
Az eseményen részt vett Jánosi Zoltán, az MKB képviselője is, aki a cég ügyfélhívó rendszeréről elmondta: tavaly év elején vásároltak a cégtől terminálokat. Aláhúzta: nem sorszámosztó rendszerről és készülékekről van szó, hanem a hatékony munkaszervezést segítő berendezésekről. A rendszer nemcsak az ügyfelek várakozási idejét csökkenti, hanem például egyből olyan ügyintézőhöz irányítja őket, aki meg tudja oldani a problémát.
Már tanácsadócég is van
A mintegy 80 millió forintba kerülő rendszer 66 MKB-fiókban működik, s még további kettőbe szerelik be. Ezzel teljessé válik a használata a bankon belül. Az Onlinet az idén megalapította tanácsadó cégét, amelynek az a feladata, hogy támogassa a berendezések és a szolgáltatás értékesítését.
Számítások szerint, ha az első tíz magyarországi bank vásárolna ügyfélirányító rendszert, akkor mintegy 1500-at lehetne eladni. Ha azonban azt is figyelembe vesszük, hogy hány cégnek, szervezetnek lenne ügyfélirányító rendszerre szüksége, akkor ennek a többszöröse is eladható a piacon. Az Onlinet jelenleg egyebek mellett a CIB, a Raiffeisen és az MKB teljes fiókhálózatának ügyfélirányítását üzemelteti.
Izrael megkezdte a háború új szakaszát, amely fókuszában a Hezbollah elleni északi front áll
Ezt Joav Gallant, Izrael védelmi minisztere jelentette be.