Üzleti tippek

Kétmillió ember véleménye számít

A tarGet now! célcsoportkutatás keretében az NRC piackutató 48 órán belül vállalja reklám- és koncepciótesztek, valamint egyéb célcsoportkutatások lebonyolítását.

Néhány nappal ezelőtt elindult új honlapján ingyenes piackutatási eredményekkel, az internetpenetrációs adatok folyamatos közlésével, és további információkkal segíti ügyfeleit az NRC. Az igazi újdonságot azonban mégsem ezek, hanem a tarGet now! névre keresztelt célcsoportkutatási szolgáltatás jelenti, amit a piackutató a hazai vállalatok számára kíván értékesíteni – tudatta szerkesztőségünkkel a társaság.

A tarGet now! a piackutató portfóliójában átveszi a Klikk 48 szolgáltatás helyét, így ahhoz hasonlóan 48 órán belüli kutatások lebonyolítását teszi lehetővé. Az új szolgáltatás segítségével azonban leegyszerűsödik a kérdőívek létrehozása is, így a 100-500 fős mintán végrehajtott, legfeljebb 15-20 kérdésből álló, igény esetén multimédiával kiegészített szolgáltatást 90 ezer forintos ártól megrendelhetik a cégek.

„Magyarországon több mint 2 millió embert szólíthatunk meg az interneten keresztül. Ők naponta találkoznak különböző vállalatok reklámjaival, termékeivel, szolgáltatásaival, és közben döntést hoznak arról, hogy mit vásárolnak meg. A köztudatban úgy él, hogy a piackutatás drága és időigényes dolog, de az online adatfelvétel segítségével ma már mindenki számára elérhetővé válik célcsoportja véleményének megismerése” – emelte ki Klenovszki János, az NRC ügyvezetője.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik