Üzleti tippek

Megméreti magát a Quad

A Quad Light hatékonyságát ezentúl méri a GfK. A városi utcákon feltünő négykerekű reklámhordozók a tulaj szerint remek eszközei a gerillamarketingnek.

A GfK Hungária Piackutató Intézet 2007 januárjától kezdődően havi rendszerességgel méri a Quad Light reklámeszközeinek hirdetési hatékonyságát, és legnagyobb hirdetőinek kampányait.

A GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médianalízisében, és a GfK Indoor Tracking iparági hatékonyságkutatásban szereplő, Quad Lightra vonatkozó kérdések segítik a tervezőket a gerillaeszközzel való tervezésben, és hatékonysági adatokkal támogatják a marketingeseket a kampány lezárultát követően – tudatta lapunkkal a reklámeszköz tulajdonosa, a Sound Aktív Kft.

Az egyes kampányokra irányuló kutatások olyan stratégiailag fontos információkat gyűjtenek össze, mint a spontán reklámismertség, támogatott reklámismertség, elérés, azonosítás, tetszési és mozgósítási index.

A hirdetők az adatokat a GfK Hungária által fejlesztett GfK Spider online adatelemző és prezentációs megoldás segítségével folyamatosan nyomon követhetik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik