Üzleti tippek

A Mammut a Mirai Interactive-ot választotta

A Mammut Bevásárló- és Szórakozató Központ interaktív ügynökségi tendert írt ki, amelynek eredményeként a Mirai Interactive ügynökséget választotta együttműködő partnerként.

Meghívásos tenderén a napi 40-50 ezer látogatót fogadó budai üzletház azt a célt tűzte ki a pályázók elé, hogy egy „barátságos életmódközpont” webes megjelenésére tegyenek javaslatot. Az interaktív kommunikáció elsődleges célja az, hogy a Mammutot a versenytársaitól megkülönböztető értékeket közvetítse látogatói, és leendő látogatói felé. A Mirai Interactive tendergyőzelmét azzal indokolta a tender kiírója, hogy a cég első lépésként azt gondolja végig, hogy az interaktív marketingkommunikáció hogyan tud üzleti értéket termelni megbízója számára. A tender további résztvevői, illetve a kiírás részletei nem publikusak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik