Immár a köztéri reklámpiac majd minden jelentős szereplője csatlakozott a szakma érdekképviseleti szervezetéhez: az Europlakát, az Avenir és a Defi Reklám is be-, illetve visszalépett a Magyar Közterületi Reklám Szövetségbe. A felvételt kimondó taggyűlésen arról is döntés született, hogy a szövetség vezetését ezentúl három társelnök látja el, akik közül rotációs rendszerben egy-egy évig lesz az ügyvezető elnök kijelölve. A három társelnök: Boda János (Europlakát), Hidvéghy Melinda (Outdoor-Akzent-Intermédia) és Tombor András (Multireklám), akik közül idén utóbbi viseli az ügyvezető elnöki tisztséget – tudatta lapunkkal a szervezet.
„A bővülést hosszú ideje tartó munka előzött meg. Fontos feladatok előtt állunk, s ehhez óhatatlanul szükséges volt, hogy az MKRSZ a piaci szegmens jelentős részét képviselje” – mondta Tombor András ügyvezető elnök.
A három új tag közül az Europlakát és az Avenir óriásplakátokkal, city lightokkal, járműreklámokkal és fényreklámokkal, míg a Defi Reklám Kft. neonreklámokkal foglalkozik. A három új belépővel együtt az MKRSZ összesen tizennyolc, a köztéri reklámok piacán tevékenykedő céget tömörít. Becslések szerint az MKRSZ tagjai rendelkeznek a köztéri reklámhelyek mintegy 75-80 százalékával.
A Magyar Közterületi Reklám Szövetség a taggyűlésen alapszabályt is módosított, s ehhez kapcsolódva sor került új tisztségviselők megválasztására. A közgyűlés döntésének megfelelően főtitkárnak újabb három évre Rácz Petrát választották, míg az elnökség további tagjai Szigeti Péter a Magnum Megaboard, Németh Miklós az NM Outdoor, illetve Török Ferenc az OSG Hungary képviseletében.
Váltás a NER-kommunikáció csúcsain: Balásy Gyula mellé beszállt a milliárdos igazgatónő
Az új társügyvezető a kiszervezett munkák révén közel ötmilliárd forinttal gazdagodott az elmúlt években.