Üzleti tippek

Tovább terjeszkedik az econet

admin
admin

2007. 03. 09. 12:43

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. az Est Média Csoport megszerzése után újabb médiaakvizíciót hajtott végre. A cég az Est Csoporthoz tartozó O-Zone-nal együtt a beltéri hirdetési piac egyik főszereplőjévé válik.

Az Emerging Media Group Kft., amely a héten az econet.hu 70 százalékos ellenőrzése alá került EMG Médiacsoport Vagyonkezelő Kft. 100 százalékos leányvállalata, megvásárolta a holland tulajdonosi hátterű Boomerang Reklám Kft. 100 százalékos üzletrészét. A vételár 806 ezer euró volt, az ügylet zárására 15 napon belül kerül sor.

Az indoorspecialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Az ingyenes képeslapjaival hamar ismertté váló cég a magyarországi beltéri reklámpiac 20 százalék feletti részesedéssel bíró szereplője. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozik az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft.

A Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46 százalékát, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.