Üzleti tippek

Reklám a BKV-jegyen

A közlekedési társaság új bevételi forrás után nézett.

A közlekedési tárcánál fontolgatják, hogy eladják a jegyek hátulján lévő felületet. Regőczi Miklós, a cég kommunikációs igazgatója lapunk érdeklődésére elmondta, hogy a BKV-nál keresik a veszteség csökkentésének módozatait. Ennek egyik lehetséges változata, hogy a jegyek hátulján lehetőséget adnak reklámozásra.

Mivel az idén már nem változik a vonaljegy ára, ezért ebben az évben már nem nyomtatnak új jegyeket, jövőre azonban esetleg áttervezik a biztonsági elemekkel bőven megjelelölt jegyet.

A tervek szerint csak a vonaljegyek egyik oldalát értékesítik, hiszen a gyűjtőjegyek hátulja nincs annyira szem ellőtt. A BKV-nál az idén pályázatot írnak ki a hasznosításra, Regőczi szerint nincs konkrét elképzelésük, hanem a pénzügyileg legjobb ajánlatot fogadják majd el.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik