Jelentős változások elé néz a közeljövőben a TV2 internetes portálja. Ennek első lépéseként a tv2.hu kivált a Ringier Online Sales House-ból, így a csatorna az online felületeinek értékesítését 2007. március 1-jétől házon belül intézi – tudatta lapunkkal a tévétársaság.
„Erre a lépésre azért volt szükség, mert úgy gondoljuk, hogy a 2005-ben létrehozott Brand Care keretében hatékonyabban tudjuk ajánlani az innovációt szem előtt tartó hirdetőinknek a csatorna online felületeit, így a piacon egyedülállónak számító TV2 WebCastot is” – mondta Fülöp Tamás, a TV2 üzletfejlesztési és digitális média vezetője.
A változások következő lépése a szakember szerint az oldal teljes (arculati, strukturális) megújulása lesz, melynek bizonyos elemeit már most is láthatja az internetező közönség, de az igazán nagy jelentőségű fejlesztéseket március közepétől próbálhatják ki a TV2.hu látogatói.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.