Üzleti tippek

Átszervezések a Sanoma Budapestnél

A Sanoma Budapest átszervezte számos területének, köztük a központi marketingosztályának felépítését, beszámolási rendjét. B. Csejtei Ildikó távozásával az egyes területek és osztályok más vezetők feladatkörébe kerültek.

Az osztályok, feladatkörök átszervezésével a Sanoma Budapest átláthatóbbá kívánja tenni a működését a partnerek számára, ugyanakkor a szakmailag összetartozó területek közelebb kerültek egymáshoz, így azok szinergiája is jobban kihasználható – áll a lapunkat is kaidó cég közleményében.

Az ATL marketing, a rendezvényszervezés és a piacelemzés irányítását Domokos Szilárd marketing- és üzletfejlesztési igazgató látja el.

A PR-terület felügyeletét Ruszkai Nóra, vezérigazgató-helyettes látja el.

Az előfizetéses terjesztési osztály vezetője 2006 novemberétől Balla Ágnes lett, aki előfizetéses terjesztési igazgatóként a központi BTL marketingkampányok felügyeletét is ellátja, melyek célja új előfizetők generálása, illetve a meglévő előfizetők megtartása.

Horváth B. Soma feladatköre is kibővült, az átszervezéssel titulusa emberierőforrás- és üzletiszolgáltatás-igazgatóvá módosult. Az emberi erőforrás igazgatói posztja mellett az előfizetéses terjesztési igazgató munkáját is koordinálja, valamint az árus terjesztés, a műszaki igazgatóság, az archívum és az üzemeltetési osztály is az ő felügyelete alatt működik.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik