Üzleti tippek

Újrapozicionált magazin terepmotorosoknak

admin
admin

2007. 02. 27. 15:50

A lappiacon 2000 óta jelen lévő MX-TIME magazin 2006-os újrapozicionálása után új arculattal, jelentősen kiszélesedett olvasói és hirdetői körrel került az Absolut Media lapportfoliójába.

A ma 15 000 példányban nyomott MX-TIME magazin 2000-ben tűnt fel a hazai motoros lapok piacán. A kiadó közleménye szerint a motorozás népszerűségének növekedésével együtt nőtt a lap is. Három év után mégis új tulajdonosokhoz került a lap, újabb három év múlva pedig az egyik eddigi résztulajdonos, Czvik István lett a kizárólagos tulajdonos.

2007 elején a lap bekerült az Absolut Media Kiadó lapportfoliójába, melyben a Stílus Magazin, a Vital Magazin, a Balaton Magazin és a Budapest Prémium Guide is szerepel.

Az Absolut Media portfolióbővítésének célja, hogy a kiadó hirdetői az MX-TIME által elért, jól körülhatárolható célcsoportot is megszólíthassák.

A lap promócióját 2007-ben intenzív marketingkommunikációs kampány segíti.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.