Üzleti tippek

Az esernyő eladásából fedezi költségeit a Citibank

admin
admin

2007. 02. 19. 13:20

A pénzintézet eladja eddigi logóját, az ebből befolyó pénzből finaszírozza új logója bevezetését.

A Citigroup egyesíti az egyes üzletágait „Citi” név alatt, a jól felismerhető piros ívvel jelölve meg azokat – közölte szerkesztőségünkkel a társaság.

„Az elvégzett átfogó kutatás és elemzés megerősítette, hogy a Citi kiemelkedően hatékony márka számos nyelven, piacon és technológiai platformon.” – mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató.

A vállalat a logójukként bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak. Az eladás jelenleg egy jóváhagyástól függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit – áll a közleményben.

„Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz” – folytatta Prince.

A vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, a jogi entitás neve változatlanul Citigroup Inc. marad.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kállósemjén, 2018. január 17.
Rendőrök helyszínelnek egy ukrán lajstromjelű AN-2 típusú repülőgép mellett Kállósemjén határában 2018. január 17-én. A repülőgépen 11 bevándorló jutott be Magyarország területére január 15-én este. A rendőrök jelentős erőkkel, nyomkövető kutyák és hőkamerák segítségével terepkutatást végeztek, majd rövid időn belül elfogtak három afgán és nyolc vietnami állampolgárt, akiket őrizetbe vettek.
MTI Fotó: Czeglédi Zsolt

Megannyi rejtély övezi a migránsszállító repülőt

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.