Üzleti tippek

Az esernyő eladásából fedezi költségeit a Citibank

A pénzintézet eladja eddigi logóját, az ebből befolyó pénzből finaszírozza új logója bevezetését.

A Citigroup egyesíti az egyes üzletágait „Citi” név alatt, a jól felismerhető piros ívvel jelölve meg azokat – közölte szerkesztőségünkkel a társaság.

„Az elvégzett átfogó kutatás és elemzés megerősítette, hogy a Citi kiemelkedően hatékony márka számos nyelven, piacon és technológiai platformon.” – mondta Charles Prince, elnök-vezérigazgató.

A vállalat a logójukként bejegyzett piros esernyőt (melyet 1993-ban a Travelers felvásárlásával szerzett meg) eladja a St. Paul Travelers biztosítónak. Az eladás jelenleg egy jóváhagyástól függ és várhatóan márciusban zárul. Az esernyő eladásából származó nettó bevételek fedezik az egységes márka bevezetésének költségeit – áll a közleményben.

„Kutatásaink azt mutatták, hogy az ügyfelek a piros esernyőt elsősorban a biztosítási szolgáltatásokhoz kötötték, különösen a St. Paul Travelers vállalathoz” – folytatta Prince.

A vállalat a Citi márkanév alatt végzi üzleti tevékenységét, a jogi entitás neve változatlanul Citigroup Inc. marad.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik