Üzleti tippek

Pénzért nézünk a moziban

admin
admin

2007. 02. 12. 11:59

A GfK Hungária Kft. az RMB megbízásából kvalitatív szemkamerás kutatást végzett a mozi mint reklámeszköz vizsgálata céljából.

A módszer lényege, hogy a Magyarországon egyedülálló mobil szemkamera és feldolgozó szoftver segítségével a fogyasztó (jelen esetben a mozinéző) szemével látjuk a világot: azaz aktuálisan mit vesz észre a moziba menet és jövet, mennyit lát a mozireklámokból, illetve ezzel összevetve mennyit észlel az egyéb kommunikációs eszközökből. A 2006 decemberében elvégzett kutatás felvételei alapján szépen kirajzolódott, hogy a mozireklámok átlagos észlelése 90 százalék feletti értéket mutat, míg a recall kutatásokból és interjúkból tudjuk, hogy a visszaidézés is az összes hagyományos kommunikációs eszközt többszörösen felülmúlja – áll az RMB Hungary közleményében.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2013. február 14.
Egy recepciós munkatárs a Microsoft Magyarország Kft. székházában, a főváros II. kerületében, a Graphisoft parkban 2013. február 14-én. A magyar kormány és a Microsoft Magyarország Kft. tavaly decemberben kötött stratégiai együttműködési megállapodást.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.