Mester Sándor a szélessávú tartalmak fejlesztésével megbízott tanácsadóként, üzletfejlesztésért felelős vezetőként kezdte munkáját a cég jogelődjénél, a Matávnetnél, majd már axelerós színekben a cég tartalommarketing-osztályvezetője lett, és a termékmarketingért felelt – áll a cég közleményében. Immár négy éve az [origo] értékesítési igazgatójaként tevékenykedett. Vezetésével az [origo] az értékesítési bevételeit csaknem megnégyszerezte. A jövőben egy tanácsadó cégnél kíván munkálkodni.
A T-Online Magyarország médiaértékesítésének vezetését február 5-től Somogyi Péter Pál végzi, aki 1999 szeptembere óta dolgozik a vállalat értékesítési igazgatóságánál – legutóbb vezető médiaértékesítő, direktértékesítési csoportvezető munkakörben. Az okleveles közgazdász végzettségű szakember az elmúlt években kiemelkedő szerepet vállalt az új stratégiai irányokhoz kapcsolódó fejlesztési és szponzorációs projektekben, így az Adnetwork Kft. integrálásának, működésének és struktúrája kiépítésének aktív részese volt.
Tényleg hasznosabb játékos volt a mezőnyben Torghelle Sándor, mint Erling Haaland?
A korábbi 42-szeres válogatott futballista egy interjúban azt mondta, szerinte ő mezőnyben hasznosabb támadó volt, mint a norvég csatár. Vajon igaza van-e a Spíler TV-n szakértőként foglalkoztatott exjátékosnak?