Üzleti tippek

A Danubius hang alapján keres énekeseket

Az akció legelején már 170 ember jelentkezett.

A Danubius Rádión a tavalyi 2 idegen 1 esküvő mintájára elindult a 4 idegen 1 banda, melynek lényege, hogy kizárólag hang alapján, a külsőségek teljes kizárásával, de a hallgatók bevonásával megalakul Magyarország új lánycsapata.

„A tavalyi hasonló szisztémára épülő promóciónkat óriási érdeklődés kísérte, így meggyőződésünk, hogy idén is országos figyelmet kapunk, melyet alátámaszt az is, hogy már a beharangozó hetében többszörösére nőtt a témára reagáló, beküldött SMS-ek száma.”– mondta Bartucz László, a Danubius Rádió vezérigazgatója.

A kezdeményezés egyik fő célja, hogy bebizonyítsa, a tehetség mindennél többet ér, és ahhoz, hogy egy zenekar sikeres legyen, nem feltétlenül számítanak a külsőségek – áll a rádió által kiadott közleményben.

Az „énekesnőjelöltek” több jelentkező közül a hallgatók bevonásával kerülnek kiválasztásra. A promóció a Csili című reggeli műsorban kap kiemelt szerepet, a fejleményekről azonban a Danubius Rádió egész nap folyamatosan informálja a hallgatókat.

A hallgatók a nyereményeket nyernek csak abban az esetben kapják kézhez, ha első lemezük eléri az arany fokozatot. A győztes lányok lemezét a Gold Record kiadó készíti el.

A promóciót átfogó kampánnyal népszerűsíti a Danubius Rádió, melynek médiaértéke 160 millió forint. A médiamixben főként rádiós spotok, sajtóhirdetések (magazinok, heti- és napilapok, úgymint hot!, Blikk Nők, VIP, Story, Maxima, Pesti Est, Blikk, Színes Bulvár stb.) valamint a Danubius online kommunikációs felületei szerepelnek, melyet a Danubius Rádió házon belül koordinál.

A rádió médiapartnerei a hot! magazin, tartalmi együttműködő partnere pedig az RTL Klub. A hirdetéseket a Danubius házon belül készítette, a pr-ügyeket a Red Lemon Media intézi.

A promóciót tematikus és speciális hétvégék, külső rendezvények és események, valamint SMS játékok egészítik ki.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik