Új üzletfejlesztési igazgatói pozíció született a Rafinanz Kft. és a P.O.P Értékesítésfejlesztési Kft. 2006-os egybeolvadásával létrejött P.O.P. Hungary-nál.
A több mint ezer főt foglalkoztató vállalat az egyesülés után a polcszervizpiac hozzávetőleg 35-40 százalékát tudhatja magáénak.
A pozíciót Monori István tölti be, aki az elmúlt 15 évben olyan vállalatoknál szerzett tapasztalatokat a trade és a merchandising területén, mint a Coca Cola Amatil, a Dreher, a Kraft Foods, a Gillette Csoport vagy a Philip Morris Magyarország. Monori előző munkahelyén a Philip Morris Magyarországnál 2003-tól a trade merchandisingért, majd 2005-től a kereskedelmi fejlesztésekért felelve saját csapata és 2,400 millió dolláros büdzsé felett rendelkezett.
Az újonnan kinevezett igazgató a P.O.P. Hungary-nál 26 fős csapatot irányít. Részt vesz a cég fejlesztési területeinek meghatározásában, a cégegyesítést követő szinergiák célszerű kialakításában, új üzleti lehetőségek felmérésében és a projektek elindításában. Célja a tervezés meghonosítása a cégnél profitcentrumonként – áll a cég közleményében.
A P.O.P. Kft. 1997 óta működik, éves árbevétele 2005-ben 2 milliárd forint volt.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.