Az Avantgarde meghívásos tenderen nyerte el a megbízást, amelynek első állomásaként újévi háttérbeszélgetés keretében „Lencselevest” szolgáltak fel a szakújságíróknak.
A Hoya 40%-os piaci részesedéssel rendelkezik a szemüveglencsék hazai piacán. „A magyar népesség 50%-a szorul látáskorrekcióra. Ebből a többség szemüveglencsén keresztül szemléli a világot, mégsem tudunk a lencsékről szinte semmit. Ezen kívánunk változtatni.” – mondta Császi Dóra, az Avantgarde Business Communications részlegének igazgatója. Az Avantgarde feladata lesz a japán technológián alapuló lencsegyártás hátterének, a fejlesztéseknek, a szemüveglencse trendeknek és divatoknak folyamatos megismertetése a nagyközönséggel.
A Fidesz országgyűlési képviselőjére vallott a fideszes polgármester, a rendőrség mégis lezárta a nyomozást
Nyírkarász vezetője a rendőrségen mondta el, hogy Kovács Sándor behívatta, és közölte, a barátja cégének kell megépítenie a település piacát, ellenkező esetben nem kapják meg az arra elnyert uniós pénzt.