Üzleti tippek

Nők Lapja Egészség: új magazin az árusoknál

A nagy múltú Nők Lapja márkanév alatt a Sanoma Budapest kiadásában számos, a hetilapétól szűkebb témára koncentráló minőségi lap jelenik meg: Nők Lapja Évszakok, Nők Lapja Konyha és a Nők Lapja Esküvő. A márkakiterjesztések közé tartozik még a legsikeresebb női portál, a Nők Lapja Cafe, valamint a Nők Lapja Műhely könyvsorozat. Az új magazin a Nők Lapja márkától megszokott minőségben tartalmas írásokkal tájékoztatja az egészséges életmód és a megelőzés témák iránt nyitott olvasóközönséget.


Nők Lapja Egészség: új magazin az árusoknál 1


A 100 ezer példányban terjesztett Nők Lapja Egészség főszerkesztője Dezslik Magdolna lesz, aki nagy tapasztalattal rendelkezik a női lapok irányításában. Korábban a szintén a Sanoma Budapest kiadásában megjelenő Meglepetés és Sikk című női hetilapok főszerkesztőjeként dolgozott. A stábot erősíti Árvai Magdolna, a Nők Lapja közkedvelt újságírója is, aki exkluzív oknyomozó riportjaival vált ismertté az olvasók körében.

Az új magazin a Nők Lapjához hasonló célcsoportnak, azaz a 35–55 éves, az egészséges életmódot fontosnak tartó, modern, igényes és tudatos, aktív életet élő nőknek szól.

A Sanoma Budapest az egészség témájú magazinok szegmensében jelenleg a Wellness magazinnal van jelen, 2006 végéig pedig a Családi Lap is kiadványai közé tartozott. A médiavállalat szándékai szerint a Nők Lapja Egészség a szegmens meghatározó lapja lesz.

A Nők Lapja Egészség 16, illetve 32 oldalas mintaszámai behúzásra kerülnek a Nők Lapja 2., 7., illetve 10. számaiba. A lapbevezetést kiterjedt marketingkommunikációs kampány kíséri majd.


(A FigyelőNet kiadója a cikkben említett Sanoma Budapest Zrt.)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik