Üzleti tippek

Új arculata lesz az OTP-nek

Az OTP Bankcsoport arculatot vált, ennek keretében az 1992 óta használt zöld négyzetet új, kör alakú, barátságosabb motívum váltja fel, amit január 12-től széles körű, intenzív lakossági marketingkampánnyal vezetnek be.

Az új márkastratégiát, amely megalapozza a bankcsoport további marketingkommunikációját, Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes és Balogh Gabriella ügyvezető igazgató szerdán a Jövő Háza Teátrumban mutatta be a sajtónak.

Az új márkastratégia középpontjában a pénzügyi szolgáltatóktól elvárt legfőbb érték, a bizalom áll – mondta Lantos Csaba. Nem csak a logó változik, hanem a teljes csoportban átalakulnak a bankfiókok és a kiadványok is. Balogh Gabriella abban bízik, hogy az arculatváltás költségeit sikerül 1 milliárd forint alá szorítani. (Összehasonlításképp: a tavalyi Matáv-arculatváltás meg nem erősített információk szerint 6-7 milliárd forintba került.)

Az új arculatot összetett, intenzív lakossági kampánnyal vezeti be a legnagyobb hazai hitelintézet. A kampány decembertől a bizalombank.hu microsite-tal indult. 2007. január elsején indult el a közterületi felvezető kampány, amely népszerű, széles körben elfogadott szimbólumok között láttatja a bizalom jelét. Január 12-étől televízióban, közterületen és sajtóhirdetésekben jelennek meg az új márkaértékeket kifejező arculati elemek.

Átalakul a bankfiókok és a kiadványok megjelenése is: 2007 végére befejeződik a banki ügyfélterek arculatának átalakítása, ezzel párhuzamosan a magyarországi csoporttagok arculata is egységessé válik. A nemzetközi leányvállalatoknak a folyamathoz négy év áll rendelkezésre, így a régió valamennyi érintett országában zökkenőmentesen megtörténhet a váltás.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik