Az országos jelentőségű központok esetében KözOP, míg a helyi-regionális központoknál a hét regionális operatív program lesz a fejlesztések társfinanszírozója. Az közlekedési infrastruktúra fejlesztésére a KözOP 2007-2013. között 1721,47 milliárd forinttal rendelkezik, és a közlekedési infrastruktúra fejlődése nagymértékben befolyásolja a logisztikai ágazat alakulását. A KözOP prioritásai közé tartozik az ország nemzetközi elérhetőségének javítása keretében az európai közlekedési folyó részét képező vasúti, közúti beruházás, a Duna vízi út elemeinek fejlesztése.
A térségi elérhetőség javítása keretében megerősítik a főutakat a nagyobb tengelyterhelés érdekében, összekapcsolják a különböző közlekedési módokat, fejlesztik a gazdasági központok közlekedési infrastruktúráját.
A vállalkozások komplex fejlesztésében prioritást jelent a technológia-intenzív tevékenységek további kiépítése, a magas hozzáadott-értékű termelés és stratégiai szolgáltatások hazai meggyökereztetése. Kiemelt szerepet kap a kkv szektor modernizációja, foglalkoztatásban betöltött szerepének erősítése és innovációs képességének fejlesztése, a hazai kis- és középvállalati, valamint a döntően külföldi tulajdonban lévő, modern nagyvállalati szektor közötti teljesítménybeli eltérés mérséklése érdekében.
A célok elérését szolgálják majd a vállalati technológiafejlesztésre, a hátrányos helyzetű kistérségekben a munkalehetőséget teremtő beruházásokra, a vállalati folyamatmenedzsmentre, a minőség-, környezet és egyéb irányítási rendszerek, szabványok bevezetésére, az e-kereskedelem, és egyéb e-szolgáltatások támogatására kiírásra kerülő pályázatok.
A modern üzleti környezet elérése érdekében nem elsősorban közvetlenül a vállalkozások, hanem azok külső, működési környezetének fejlesztése részesülhet támogatásban. Ebben a prioritásban külön logisztikai központoknak címzett támogatás is megjelenik majd a hálózati infrastruktúra létrehozására, az ipari parkok telephely- és szolgáltatásainak fejlesztésére, a logisztikai központok és szolgáltatások fejlesztésére, az üzleti, piacfejlesztési programok vállalkozások részére.

„Pártatlansággal vádol?” – megkérdeztük Lánczi Tamást, hogyan dolgozhatott egyszerre az MTVA-nak és az Országgyűlésnek
A Szuverenitásvédelmi Hivatal vezetője érdemi válasz helyett vizsgálatot ígért – ellenünk.