Az amerikai advertising age című reklámipari szaklap beszámolója szerint egy internetes koncert szervezői többek között Britney Spears, Paris Hilton, Pink és Lindsay Lohan intim fotóival hirdetik magukat. A koncertet az MSN Concert közvetíti, és a Ford Motor Co. szponzorálja. A koncerten felcsendül majd Pink (magyarul Rózsaszín, amerikai szlengben ez a szó a női genitália vulgáris megnevezése is egyben) U and UR Hands (Te és a kezeid) című dala is, ehhez kapcsolódóan születtek olyan internetes hirdetések, ahol a művésznő fedetlen testrészei láthatóak, mellette pedig a következő szöveg olvasható: Wanna see the real Pink? (Kiváncsi vagy a rózsaszínemre?), illetve Don’t you and your hands have better places to be? (Nincs jobb helye a kezednek?).
A Ford a szerencsétlen társítást elutasítja – írja a lap. Ugyan a koncertet és a hozzá tartozó kampányt egy tőlük független cég, a Control Room szervezi, a felháborodás nyomán a Ford szóvivője magyarázkodni kényszerült. Elmondása szerint a Ford egy „felöltözött társaság”, és nincs közük a reklámhoz.
A szervező cég kreatív igazgatója, Jonathan Anastas szerint a hirdetéseket „csak a megfelelő helyeken” fogják bemutatni. Az Advertising Age szerint a Control Room célcsoportjába 12-34 évesek tartoznak, és többségük nő.
A site-ok, ahol a lap értesülései szerint a hirdetések futnak, jelenleg elérhetetlenek.