Üzleti tippek

Nyertest hirdettek a Sanoma médiatenderén

A Sanoma Budapest 2006 októberében tendert írt ki kizárólagos médiatervező/vásárló ügynökségének kiválasztására. A médiaügynökség kiválasztása zártkörű meghívásos, kétfordulós tender formájában történt.

A kiadó 9 céget hívott meg az első fordulóra, melyek közül az ajánlattételre felkért ügynökségek közül 5 küldte be pályázatát.

A beérkezett pályázatokat a költséghatékonyság, a kreatív javaslatok és a portfóliót alkotó lapok jellemzőinek, igényeinek kezelése szempontjából értékelte a kiadó.



Nyertest hirdettek a Sanoma médiatenderén 1

A Magyar Hirdetõ székháza az akkori Felszabadulás téren, 1971-ben

A kiváló pályamunkáknak köszönhetően a tender második fordulójára mind az öt ügynökség bent maradt, melyek közül végül az MC Media Company kapta a Sanoma Budapest megbízatását – tudatta szerkesztőségünkkel a lapunkat is kiadó vállalat. Az MC Media volt a kiadó korábbi ügynöksége is, azonban a 6 éves együttműködést követően a kiadó úgy döntött, hogy meghívásos tenderen újra felméri a piac kínálatát.

A tender nyertesével a korábbi gyakorlatot követve egyéves keretszerződést köt a kiadó, amely megállapodás a továbbiakban meghosszabbítható.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik