Kapóra jött az Üzlet & Siker minősítése a Plast-ker Kft.-nek, hiszen nehezedő piaci feltételek közepette, csökkenő árbevétel mellett is bizonyíthatta, hogy képes a helytállásra. Az 1991-ben alapított Plast-ker Kft. korábban nem indult az Üzlet & Siker Minősített Vállalkozása pályázaton. Ahogy Tóth Péter ügyvezető azt mondja, a nevezéssel az volt az elsődleges céljuk, hogy megmérettessék a céget. Várakozásaik teljesültek.
Cégnévjegy
Név: Plast-ker Kft.
Alapítva: 1991
Ügyvezető: Tóth Péter
Profil: csomagolóanyagok és vegyes iparcikkek felhasználási tanácsadása, illetve kül- és nagykereskedelme
Árbevétel: 637 millió Ft (2005)
Alkalmazottak száma: 8
Működési terület: országos
Korábban nem indultak az Üzlet & Siker pályázatán.
A hazai kkv-k nemzetközi versenyképessége kapcsán azt emelte ki Tóth Péter, hogy az ő területükön meglehetősen beszűkültek a lehetőségek. A határok kinyitása főként a verseny éleződését hozta magával.
A piaci pozíciók romlása mellett a közbeszerzési gyakorlat sem túlságosan kedvező. A pályázatokat gyakran feleslegesen szigorú és nem életszerű feltételekkel írják ki. Ehhez jön még a sokszor komolytalan árverseny. Megesik, hogy csak olyan pályázattal lehet nyerni, amely árban ugyan megfelelő, de a minőségi paraméterek elmaradnak a vevő által valójában megkívánt, ám a kiírásban nem megfelelően körülírt kívánalmaktól. Ugyanakkor hiába is pályáznának a vevőnek szükséges minőséggel, mert annak ára nem „versenyképes”.
A gazdasági megszorító intézkedésekről Tóth Péter annyit mond: minden piaci szereplőre hátrányosan hat a jelenlegi gazdaságpolitikai környezet. De nincs mit tenni, ezt túl kell élni. Ami praktikusan azt jelenti, hogy a korábbinál többet kell termelni, szolgáltatni ugyanazon eredmény érdekében.