Üzleti tippek

A Hír TV vesztett a Magyar Hírlap ellen

admin
admin

2006. 12. 08. 14:57

A Fővárosi Bíróság elsőfokon elutasította a tévétársaság keresetét.

A felperes Hír TV azért fordult a bírósághoz, mert a napilap hasábjain Solymosi Frigyes akadémikus egy, a lap vélemény rovatában megjelent írásában elemezte a Hír TV indulását. Egyik mondatában pedig azt írta az egyébként konzervatívnak tartott szerző, hogy a csatornát a Fidesz alapította; a keresetet ezért indította a csatorna a szerző és a lap ellen. Értesüléseink szerint az elsőfokon eljáró bíróság ítéletében elfogadta az alperesek álláspontját, mely szerint az írás elemzés jellegű volt, és mind pozitív, mind negatív mondatok voltak benne.

A Hír TV – a helyreigazítás után – ötszázezer forint kártérítést követelt a perben.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.