Üzleti tippek

A SkyEurope szavakkal döntött rekordot

A SkyEurope rekordszámú utast szállított, az egyébként nem főszezonnak számító októberben. Ez valószínűleg a rámenős kampánynak is köszönhető.

A „Befagyasztottuk az árakat, ugorj fejest a télbe!“ integrált kampány egyaránt tartalmaz online és offline atl, btl és pr eszközöket is. A kampány egyik különlegessége a 4 helyszínen felállított forralt bort kínáló pult, amit kifejezetten erre a kampányra készült hóember arculatos freecards sorozat tesz még emlékezetesebbé a gyűjtők számára illetve egy 2 méter magas, különleges anyagból készült jéghóember, amely két napig áll a Nyugati téren. A hóember belsejében értékes “jéglapocskákat” rejtettek el, a lapocskákat kézzel felmelegítve a szerencsések repülőjegyet nyerhetnek.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik