Integrált Kommunikációs Divíziót hozott létre a BTL kommunikációs területen tevékenykedő Hazay-Decker Marketing. A strukturális átalakulás szükségességét a megnövekedett ügyfélszámmal magyarázták. Urbán Zsolt, a cég ügyvezetője úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a divízió vezetésével Korentsy Imrét bízták meg, aki account directorként végzi munkáját.
Korentsy, bár jogi végzettséggel bír, szakmai tapasztalatát az Extreme Rendezvényügynökségnél szerezte, többek között olyan ügyfelekkel, mint a Magyar Telekom és annak valamennyi ágazata, a Fiat Magyarország vagy a Malév.
Az ügynökség eddigi account directorát, Molnár Zsuzsannát cégvezetővé léptették elő, aki most már nemcsak a kiemelt ügyfelek és az accountcsapat irányításáért fog felelni, hanem az üzletfejlesztésért és az ügynökség operatív működéséért is – tudtuk meg Urbán Zsolttól, aki egyben az ügynökség társutlajdonosa is.
Hiába nyerte meg Kovács Gergely az előválasztást, a DK jelöltjei mégis elindulhatnak a Hegyvidéken
A párt szerint Élő Norbert azzal fenyegetőzik, hogy a DK mégis elindul, ha máshol nem lépnek vissza nekik.