Üzleti tippek

Jogász a marketingügynökség élén

Strukturális átalakulás volt a Hazay-Decker BTL kommunikációs ügynökségnél.

Integrált Kommunikációs Divíziót hozott létre a BTL kommunikációs területen tevékenykedő Hazay-Decker Marketing. A strukturális átalakulás szükségességét a megnövekedett ügyfélszámmal magyarázták. Urbán Zsolt, a cég ügyvezetője úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a divízió vezetésével Korentsy Imrét bízták meg, aki account directorként végzi munkáját.

Korentsy, bár jogi végzettséggel bír, szakmai tapasztalatát az Extreme Rendezvényügynökségnél szerezte, többek között olyan ügyfelekkel, mint a Magyar Telekom és annak valamennyi ágazata, a Fiat Magyarország vagy a Malév.

Az ügynökség eddigi account directorát, Molnár Zsuzsannát cégvezetővé léptették elő, aki most már nemcsak a kiemelt ügyfelek és az accountcsapat irányításáért fog felelni, hanem az üzletfejlesztésért és az ügynökség operatív működéséért is – tudtuk meg Urbán Zsolttól, aki egyben az ügynökség társutlajdonosa is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik