Üzleti tippek

Egyre népszerűbb az online rádiózás

Az online rádióadások népszerűsége egyre nő az internetezők körében – derül ki a TNS Hungary nemrégiben elkészített kutatásából.

A megkérdezettek 44 százaléka legalább hetente használja az internetet, közülük is 83 százalék hallott már arról, hogy a világhálón is foghatók a legnépszerűbb rádióadók műsorai.

Aki hallott róla, ki is próbálta
Egyre népszerűbb az online rádiózás 1

Milyen gyakran hallgat rádiót az interneten?



A felmérésből az is kiderül, hogy sokan azok közül, akik már hallottak róla, ki is próbálták (41 százalék), hogy is szól egy-egy ilyen online rádió. És ha már kipróbálták, többségük (68 százalék) rendszeres hallgatóvá is vált. Jellemzően ezek a hallgatók hetente többször is hallgatják kedvenc online rádióadójukat.

Aki az éterben népszerű, azt a világhálón is sokan hallgatják

A megkérdezettek körében általánosságban az országos rádióadók bizonyultak a leggyakrabban hallgatottaknak az interneten is.
Egyre népszerűbb az online rádiózás 2

Melyik rádiót hallgatja a neten?

Név szerint az első három helyen a kereskedelmi rádiók közül a Danubius (30 százalék), a Sláger (20 százalék), valamint a Juventus Rádió (16 százalék) szerepel. Érdekesség azonban, hogy egyetlen közszolgálati rádióadónak, méghozzá a Kossuth Rádiónak (20 százalék) is sikerült a kereskedelmiekhez felzárkózni az online versenyben, az adót a megkérdezettek szerint éppen ugyanannyian hallgatják, mint az egyik legnépszerűbbnek bizonyuló Sláger Rádiót.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik