Üzleti tippek

A Ringier összevonja hirdetési osztályait

A Ringier Kiadó január 1-jétől összevonja hirdetési osztályait, amellyel egy hosszabb, a hirdetés területét érintő átalakítási folyamat végére tesz pontot.

A Ringier Kiadó Kft. és az Euromédia Bt. kereskedelmi tevékenységének teljes körű irányításáért Miczinkó Katalin hirdetési igazgató felel, aki ez év közepén kapta meg a napilap-divízió mellett az online hirdetési felületek értékesítésének hatáskörét is. Katalin 1998-ban kezdte pályafutását a Ringier Kiadónál, és a napilapok hirdetési bevétele félmilliárdról hétmilliárdra nőtt – tudtuk meg a kiadótól.

Fábri Dóra, aki eddig a magazindivízió hirdetési igazgatója volt, Miczinkó Katalin hirdetési igazgató helyetteseként továbbra is a magazindivízióért felel, míg Farkas Csaba szintén helyettesként a napilap-divíziót felügyeli. Ahogy erről a közelmúltban hírt adtunk, az online-divízió irányítását Kádas Gergely végzi, akinek a helyét a Sanománál Nagygyörgy Miklós, a profession.hu korábbi értékesítési vezetője vette át.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik