Üzleti tippek

Változó szemlélet a TNS Hungarynál

Stratégiai tanácsadóval bővítette csapatát a TNS Hungary autóipari szektora; az új munkatárs korábban a Publicis Reklámügynökség account directora volt.

Turóczy Anikó 2006 októberétől erősíti a TNS Hungary autóipari kutatásokkal foglalkozó szektorát. Feladata, hogy új szemléletet vigyen a gépjárműipari ügyfelek adatainak elemzésébe; mégpedig a kreatív- és médiastratégiák nyomon követésével, a kutatási eredmények ügyféllel közös elemzésével, valamint termékfejlesztési és stratégiai javaslatok megfogalmazása által – tudatta lapunkkal a cég.

Turóczy Anikó 2005-ig a Publicis Reklámügynökség account directori pozícióját töltötte be, az elmúlt egy évben pedig a Publicis madridi irodájában is megmérette magát account managerként a Renault Spanyolország helyi és nemzetközi kampányainak kivitelezésében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik