Turóczy Anikó 2006 októberétől erősíti a TNS Hungary autóipari kutatásokkal foglalkozó szektorát. Feladata, hogy új szemléletet vigyen a gépjárműipari ügyfelek adatainak elemzésébe; mégpedig a kreatív- és médiastratégiák nyomon követésével, a kutatási eredmények ügyféllel közös elemzésével, valamint termékfejlesztési és stratégiai javaslatok megfogalmazása által – tudatta lapunkkal a cég.
Turóczy Anikó 2005-ig a Publicis Reklámügynökség account directori pozícióját töltötte be, az elmúlt egy évben pedig a Publicis madridi irodájában is megmérette magát account managerként a Renault Spanyolország helyi és nemzetközi kampányainak kivitelezésében.
„Vitéz Dávid, Szentpéteri Andrea, Karácsony meg aki előtte volt” – kire bíznák az emberek Budapestet?
Öten szálltak versenybe a főpolgármesteri székért. Ki vezesse közülük Budapestet? Erről kérdeztük az utca emberét.