Üzleti tippek

Nyugati cégek tarolják az orosz piacot

A szovsztav.ru marketingportál szerint 35 százalékkal nőtt az Oroszországban eladott lapok száma.

A portál adatai alapján 22,3-ról 30,1 millióra nőtt az értékesített lapok száma. A 2005-ös és az idei évben helyi alapítású lapot csak a gazdasági szektorban indítottak – teszi hozzá a portál. Az Ekszpert csoport a D’ nevű személyi pénzügyi magazint, a Direkt Press a Nacionalnye Projektit, valamint a Rosbusinessconsulting az RBK nevű lapot. Ezen kívül csak a meglévő lapok fejlődése vitte előre a piacot.
A Szovsztav szerint a népszerű szórakoztató lapok különkiadásai vitték ezen belül a prímet. Ezen kívül az országos lapok helyi kiadásai keltek életre, valamint a szórakoztató lapok miniformátumai jelentek meg a piacon.

A piac három legnagyobb szereplője a Burda (32 magazinjuk 6,74 millió példányban kelt el), a lapunkat is kiadó Sanoma Oroszországban 43 lapot ad ki, összesen 5,9 millió példányban, valamint a Logos Media, amelynek 21 lapját 3,6 millió példányban terjesztik.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik