Magyarország legnagyobb független interaktív ügynöksége, az Arcus Interactive Group megvásárolta a hazai keresőmarketing-ügynökség, az Arcanian Consulting többségi tulajdonrészét.
A Mirai Interactive és a red-stars által egy éve alapított Arcus Group most a web 2.0 lehetőségeivel rohamosan bővülő interaktív piac húzóágazata, a keresőmarketing specialistájával bővült. Az egy év alatt árbevételét ötszörösére növelő, így idén várhatóan már 100 millió forint feletti forgalmat bonyolító Arcanian az első és máig egyetlen kizárólag keresőmarketinggel foglalkozó ügynökség Magyarországon. A tranzakció értéke nem nyilvános – áll a Mirai Interactive által jegyzett közleményben.
A web 2.0 előretörését évekkel megelőzve az Arcanian Consulting az első hazai cég volt, amely fő tevékenységként kínál ügynökségi keretek között nyújtott integrált keresőmarketing-szolgáltatásokat. Mára az évente megduplázódó teljes keresőmarketing-forgalom közel 20 százalékát bonyolítja az Arcanian. Idén év végére tavalyi eredményeinek közel ötszörösét, 100 millió forint feletti forgalmat prognosztizál a cég. Az Arcanian többek között a Google és az ETARGET szolgáltatásait értékesíti.
„A teljes, 4-500 millió forint közötti hazai összköltés közel egyötödét kezeljük, mintegy 40 keresőkampányunk fut párhuzamosan” – mondta Fazakas László, az Arcanian Consulting vezetője.
Nem játékostemető, de nem is ugródeszka: jó döntés volt-e Sallai Rolandtól a Galatasaray?
Megoszlanak a vélemények arról, hogy a magyar válogatott egyik kulcsemberének átigazolása előrelépés-e a karrierjében, annyi viszont bizonyos, hogy mostantól Európa egyik legfanatikusabb közönsége előtt sztárokkal játszhat együtt hétről hétre, és trófeákra hajthat a csapatával.