Üzleti tippek

Képregényekbe vonul a MasterCard

A MasterCard Worldwide új vezetőket nevezett ki európai marketing-tevékenységének irányítására.

Pedro Rangel, a MasterCard Europe Group Head of Marketing pozíciójában elsősorban a cég stratégiai márkaépítését és fogyasztói-marketing programjait irányítja majd. A Head of Communications tisztséget betöltő Paul Vandermoere a MasterCard Europe külső és belső public relations tevékenységét igazgatja.

Pedro Rangel jelenlegi kinevezéséig a MasterCard latin-amerikai régiójának marketing tevékenységében játszott vezető szerepet (Senior Business Leader, Marketing), azt megelőzően a Lufthansa Vice President of Global Marketing tisztségét töltötte be. Paul Vandermoere szintén a Lufthansa európai központjából érkezett (Lufthansa, Director of Communications, 2005-2006; Európai Légitársaságok Szövetsége (AEA) General Manager, Communications, 2003-2005).

Globális B2B kampány

Röviddel a kinevezések hatályba lépését követően, 2007. októberben indul a társaság új, globális B2B kampánya. A kampány elsődleges célja, hogy a cég új vállalati arculatát támogassa és elősegítse a kártyatársaság “The Heart of Commerce jelmondatra épülő újrapozícionálását.


Képregényekbe vonul a MasterCard 1

Az új kreatív

A kampány elsősorban a B2B médiában, valamint a nagyobb üzleti, gazdasági hetilapok, magazinok sajtófelületein jelenik majd meg. A kreatív anyagok alapötlete az, hogy kiindulási pontként a bankkártyák jól ismert formáját alkalmazza, és ennek segítségével fogalmazza meg a MasterCard Worldwide üzenetét. A műanyag kártya meghosszabbított vonalaiból kidolgozott 5 verzióban készült kreatív végigvezet a MasterCard nyújtotta lehetőségek és használati funkciók egész rendszerén, egyesítve a rendszerábrákat a képregények világával.

A B2B kampány kreatív munkáit a McCann Erickson new york-i ügynöksége készítette.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik