Üzleti tippek

Megújultak a magentaszínű üzletek

Lezárult a Magyar Telekom Csoporthoz tartozó üzlethálózatok egységesítése.

Külsejükben és szolgáltatásaikban egyaránt megújult T-Pont üzletek várják országszerte az ügyfeleket – tudatta lapunkkal a társaság. A 47 T-Pont üzletben a Magyar Telekom Csoport üzletágainak lakossági termékei, azaz a T-Com, a T-Mobile, a T-Online és a T-Kábel összes szolgáltatása egy helyen elérhető.
A vállalatcsoport az év elején, a Magyar Telekom és a T-Mobile Magyarország egyesülése után döntött a T-Pont üzletek és a T-Mobile bolthálózat egyesítéséről. A havonta átlagosan 170-180 ezer ügyfelet kiszolgáló bolthálózat harmonizációjánál a költségtakarékossági szempontok mellett az ügyfélkiszolgálás hatékonyabbá tétele volt a cél. A megújult üzletekben a Magyar Telekom Csoport (T-Com, a T-Mobile, a T-Online, T-Kábel) minden lakossági terméke, szolgáltatása megvásárolható egy helyen.

A megújult T-Pontok a Deutsche Telekom irányelveinek megfelelően szolgálják ki az ügyfeleket. A kialakítás során fontos szempont volt, hogy az üzletbe betérők az új termékeket vásárlás előtt kipróbálhassák, emellett az üzlettérben található plazmatévéken a reklámfilmeken és multimédiás ismertetőkön keresztül megismerhessék a legújabb ajánlatokat. Az üzlethálózat integrációját lebonyolító szakemberek olyan további megoldások bevezetésén dolgoznak, amelyek még hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik az ügyfélkiszolgálást – áll a közleményben.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik