Üzleti tippek

A Lufthansa európai győztest hirdetett

A Lufthansa páneurópai kommunikációjáért folyó verseny lezárult: a Burson–Marsteller kapott megbízást arra, hogy a Lufthansa AG kommunikációs és sajtótevékenységét Európa 20 országában ellássa.

Fennállása óta először bízta a Lufthansa AG európai PR- és sajtómunkálatait egyetlen ügynökségre. Korábban a cég minden egyes országban külön ügynökséggel dolgozott együtt – tudatta lapunkkal a Lufthansa magyar ügynöksége, a Hochegger. A döntés meghozatala nem volt egyszerű: a német székhellyel rendelkező, nemzetközi viszonylatban legelismertebb ügynökségek egy hat hónapos, többlépcsős megmérettetésen estek át.

A Lufthansa költségvetését Frankfurtból irányítja a Burson–Marsteller, a büdzsé nagyságára vonatkozóan a Lufthansa nem foglalt állást.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik