Üzleti tippek

Ezüst dobverő a Saatchi & Saatchinak

A kampány elsősorban a fiatal huszonéveseket vette célba, akik a könnyűzene világában is otthonosan mozognak, de mosópor-bevásárlásaikat szingliként vagy fiatal családosként már maguk végzik. „Az ismert együttesekre tett utalások egy szélesebb intervallumot fognak át, kezdve a Black Sabbathtól a Red Hot Chili Peppersig – nyilatkozta Haszon Sándor, a kampány art direktora. – Persze csak a biztonság kedvéért: nem hiszem, hogy létezne Red Hot Chili Peppers-rajongó, aki ne ismerné a Sabbathot vagy a Deep Purple-t, és viszont.”


Ezüst dobverő a Saatchi & Saatchinak 1

A díjnyertes kreatív

Az ötlet eredetileg sajtóhirdetésnek készült, később azonban pólók formájában szóróajándék is lett belőle. Az ötlet kiterjesztésére a Saatchi & Saatchi hálózat lengyel irodája tett javaslatot: a layoutok a régió több országában is újabb és újabb ötleteket inspriáltak.

„Az irodák közötti ilyenfajta együttműködés különösen erőssé tesz bennünket – mondta Paksy Zoltán, az ügynökség ügyvezető igazgatója. – Friss szemmel tekintve egy-egy hirdetésre a külföldi kollégák szinte mindig hasznos tanáccsal szolgálnak – ahogy mi is erre törekszünk fordított esetben. Ügyfeleink számára ez jobb kampányokat és biztosabb megtérülést jelent.”

A rangos nemzetközi díjat nyert kampány szövegírója Nagy László, art direktora Haszon Sándor, fotósa Lábady István volt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik