Üzleti tippek

Évkönyv a TV2 tulajdonosától

A TV2-t is tulajdonló SBS Broadcasting Group első alkalommal adott ki évkönyvet, amelyben beszámol az abban a 10 európai országban végzett médiapiaci kutatásának eredményeiről, ahol érdekeltségekkel rendelkezik.

A kiadvány tájékoztatást nyújt a vizsgált országok televíziós-, és rádiós piaci helyzetéről, a reklámköltésekről, valamint bemutatja az egyes országok főbb elektronikus médiumait. A könyv összeállítását a vizsgált országok vezető helyi kutatócégeinek legfrissebb adataira támaszkodó adatgyűjtés előzte meg – áll a TV2 által jegyzett közleményben.

Az évkönyv megjelenése kapcsán Patrick Tillieux, az SBS ügyvezetője a következőket mondta: „Az SBS évkönyvet azért állítottuk össze, hogy alapvető statisztikai adatokat és pontos részleteket mutassunk be azon európai országok médiapiacáról, ahol az SBS jelen van. Tettük mindezt azért, hogy az SBS-t és az általa kínált marketinglehetőségeket ismertebbé tegyük.”

A 2006-os SBS-évkönyv a következő európai országok médiapiaci adatait tartalmazza: Belgium (Flandria), Bulgária, Dánia, Finnország, Görögország, Hollandia, Magyarország, Norvégia, Románia és Svédország.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik