Üzleti tippek

Az Exit ismertsége a Pesti Est előtt

Az Exit ingyenes programmagazin története során először megelőzte a Pesti Estet totál spontán márkaismertségben.

A TGI Magyarország június hónapi adatai 52 százalékos ismertséget mutattak ki, mellyel az Exit közel 5 százalékponttal utasítja maga mögé riválisát.

A programmagazin ismertsége indulása óta folyamatosan növekedett. Amíg a 2005-ös támogatott ismertsége 59 százalék volt, addig ez az adat 2006. júniusra 79-re nőtt.

A TGI legfrissebb, 15–29-éves budapesti mintán június hónapban mért 52 százalékos spontán márkaismertségi adata a lap tavalyi 33 százalékos éves átlagához képest is számottevő előrelépést mutat – tudatta szerkesztőségünkkel a lap kiadója, melynek tulajdonosa lapunkat is kiadja.

A magazin nemcsak ismertségben zárkózott fel versenytársához, de mostanra kiépített és átfogó terjesztési hálózattal is büszkélkedhet. Az Exit – a Cinema City Csepel Plaza kivételével – augusztusban már az összes budapesti multiplex moziban megtalálható, ezen felül a magazin terjesztett a felsőfokú intézményekben és a Volán-pályaudvarokon is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik