Üzleti tippek

Az Exit ismertsége a Pesti Est előtt

admin
admin

2006. 08. 17. 14:20

Az Exit ingyenes programmagazin története során először megelőzte a Pesti Estet totál spontán márkaismertségben.

A TGI Magyarország június hónapi adatai 52 százalékos ismertséget mutattak ki, mellyel az Exit közel 5 százalékponttal utasítja maga mögé riválisát.

A programmagazin ismertsége indulása óta folyamatosan növekedett. Amíg a 2005-ös támogatott ismertsége 59 százalék volt, addig ez az adat 2006. júniusra 79-re nőtt.

A TGI legfrissebb, 15–29-éves budapesti mintán június hónapban mért 52 százalékos spontán márkaismertségi adata a lap tavalyi 33 százalékos éves átlagához képest is számottevő előrelépést mutat – tudatta szerkesztőségünkkel a lap kiadója, melynek tulajdonosa lapunkat is kiadja.

A magazin nemcsak ismertségben zárkózott fel versenytársához, de mostanra kiépített és átfogó terjesztési hálózattal is büszkélkedhet. Az Exit – a Cinema City Csepel Plaza kivételével – augusztusban már az összes budapesti multiplex moziban megtalálható, ezen felül a magazin terjesztett a felsőfokú intézményekben és a Volán-pályaudvarokon is.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Németh Sándor: Előfordult, hogy a szocialisták zsaroltak

Szigetvár, 2016. szeptember 7.
Vass Péter, Szigetvár polgármestere köszönti az ünnepségsorozatra érkező Áder János köztársasági elnököt a szigetvári polgármesteri hivatal előtt 2016. szeptember 7-én, a Zrínyi-emlékévben.
MTI Fotó: Sóki Tamás
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.