Az Electrolux vállalatot választották az International Public Relations Association (Nemzetközi PR Szövetség – IPRA) által odaítélt rangos Golden World Award for Excellence in Public Relations 2006 elnevezésű, kimagasló PR tevékenységet folytató cégek elismerésére szolgáló díj győztesének. Az IPRA az „Electrolux Baby Brochure” című kommunikációs anyagot választotta a „leghatékonyabb és legkreatívabb nyomtatványok” kategória győztesének. Magyarországon a brosúrát: „Új élet könnyedén” címmel bocsátották ki.
A brosúra újszerűsége többek között abban nyilvánul meg, hogy a háztartásban előforduló valamennyi készülékkel kapcsolatban hasznos tanácsokkal látja el az új élethelyzetben lévő párokat – áll a cég közleményében
.
Az ismeretbővítő céllal kiadott anyagot az Electrolux Magyarországon a védőnői hálózaton keresztül, az anyáknak szóló szakmai lapokhoz csomagolva és a legnagyobb bababolthálózatokon keresztül juttatta el az újdonsült szülőknek
Az IPRA bírái 21 kategóriában választottak győzteseket a 2006-os nemzetközi verseny 41 országból 323 jelentkezőt számláló mezőnyéből, akik közül 138-an jutottak a döntőbe.
Tótka Sándor: Ennek az olimpiai ciklusnak az árát a családom fizette meg
Interjú a tokiói aranyérme után Párizsból ezüstéremmel hazatérő kajakossal apaságról, örök barátságról, az egoizmus és csapatemberség tudathasadásos állapotáról, kényszer szülte hályogkovácsolásról, a döbbenetes honi amatőrségről.