Üzleti tippek

A darabolós gyilkos blogja

admin
admin

2006. 07. 21. 10:09

A a Motel című horrorfilm DVD-kiadásának népszerűsítésére vírusmarketing kampányt, és promóciós blogot indított a Warner Home Video megbízásából a red-stars interaktív ügynökség.

Három munkanap alatt ezer fölötti látogatószámot ért el a kill-for-money elnevezésű promóciós blog, amire egy hasonló stílusban tervezett vírusmarketing-kampány hívta fel a figyelmet. A Motel című horrorfilm hangulatában megírt fiktív „darabolós blog” utolsó bejegyzése a film DVD-kiadásának mikrosite-jára terelte az olvasókat.

A kampány „átkattintási aránya” közel 17 százalékosra tehető: a vírusmarketing kampány eredeti címzettjeinek száma alapján (amiben a továbbküldések címzettjei nem szerepelnek) minden hatodik címzett kattintott át a kill-for-money blogra – tudatta szerkesztőségünkkel az ügynökség.

A kísérleti projekt sikere az interaktivitás fontosságára is felhívja a figyelmet: annak ellenére, hogy a blog-kommentek szerint több látogató is kételkedett a blogoló darabolós gyilkos valódiságában, az olvasók megosztották egymással véleményüket, tapasztalataikat. A közös borzongás élménye a horrorfilm megvásárlása felé tereli az így előkészített érdeklődőket.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.