Üzleti tippek

A darabolós gyilkos blogja

A a Motel című horrorfilm DVD-kiadásának népszerűsítésére vírusmarketing kampányt, és promóciós blogot indított a Warner Home Video megbízásából a red-stars interaktív ügynökség.

Három munkanap alatt ezer fölötti látogatószámot ért el a kill-for-money elnevezésű promóciós blog, amire egy hasonló stílusban tervezett vírusmarketing-kampány hívta fel a figyelmet. A Motel című horrorfilm hangulatában megírt fiktív „darabolós blog” utolsó bejegyzése a film DVD-kiadásának mikrosite-jára terelte az olvasókat.

A kampány „átkattintási aránya” közel 17 százalékosra tehető: a vírusmarketing kampány eredeti címzettjeinek száma alapján (amiben a továbbküldések címzettjei nem szerepelnek) minden hatodik címzett kattintott át a kill-for-money blogra – tudatta szerkesztőségünkkel az ügynökség.

A kísérleti projekt sikere az interaktivitás fontosságára is felhívja a figyelmet: annak ellenére, hogy a blog-kommentek szerint több látogató is kételkedett a blogoló darabolós gyilkos valódiságában, az olvasók megosztották egymással véleményüket, tapasztalataikat. A közös borzongás élménye a horrorfilm megvásárlása felé tereli az így előkészített érdeklődőket.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik