Üzleti tippek

Ügynökséget választott a Knauf

A Knauf Insulation, amely üveggyapot szigetelőanyagokkal foglalkozik, kommunikációs partneréül a Rowland PR ügynökséget választotta.

A cég a magyar piacon való megjelenésével egyidőben kommunikációs partnert is választott. „Lényegesnek tartjuk, hogy az energiatakarékosság fontosságáról minél több csatornán keresztül próbáljuk meggyőzni az embereket. A lakás szigetelése az egyik leggyorsabban megtérülő beruházás.” – nyilatkozta Novák Zsuzsanna, a Knauf Insulation market managere.

A Rowland feladata a Knauf Insulation márkanév bevezetése, a B2B és a fogyasztói kommunikációs stratégia irányának meghatározását követően a sajtókapcsolatok kezelése, az egyes aktivitások megvalósítása. Az ügynökség nem tenderen, hanem közvetlen felkéréssel kapta meg a feladatot – áll a Knauf által kiadott közleményben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik