A magazin mind szerkezetében, mind stílusában megújult. A hetilap új, feltűnőbb logót és modern layoutot kapott. A címlapon további változás, hogy mostantól több keretes-képes cikkajánló rész kap helyet, amely nagyobb betekintést enged a tartalomba. A Meglepetés magazin tartalma is bővült, olvasóihoz pedig mostantól még közvetlenebb hangnemben szól. Változott a magazin megjelenésének napja is, hétfőről csütörtökre, ezáltal lerövidül a lap nyomdai átfutása, így aktuálisabb tartalommal jelenhet meg hétről hétre – áll a lapot kiadó Sanoma közleményében.
A megújulás célja, hogy a Meglepetés magazin megjelenésében jobban elkülönüljön a többi női hetilaptól. A magazin sztárarca Ábel Anita színésznő lett. Anita mindamellett, hogy a megújulást kísérő kampány kreatívjának főszereplője, a lapban külön rovatot kapott, valamint a magazin rendezvényein háziasszonyi teendőket is ellát majd.
A megújítás célja a megkülönböztetés hangúlyozása mellett a magasabb példányszám generálása.
A megújulást „Meglepetés? Nekem természetes!” szlogennel június közepétől nyár végéig kampány kíséri ez elektonikus és printmédiában. Az imázskampány televíziós szpotokban, óriásplakátokon, valamint a Sanoma Budapest portfóliójába tartózó lapokban megjelenő hirdetéseken látható. Mindezt három héten át POS-akció is kíséri.
A kampány koncepciója szerint a Meglepetés magazin segíti a nőket abban, hogy jól érezzék magukat a bőrükben, pozitív életérzést – Meglepetés-élményt – nyújtva. Az imázskampány kreatív munkáit a Mátai és Végh Kreatív Műhely készítette.
A lap célcsoportját továbbra is a 18–49 éves, átlagos jövedelmű, középfokú végzettségű családos nők alkotják, akik vonzódnak az új dolgokhoz, de a tradicionális értékekhez is ragaszkodnak. A Meglepetés olvasói kiemelten interaktívak, kedvelik a rejtvényeket, játékokat.
Sok turista elkerülheti Budapestet, ha teljesen betiltják az Airbnb-t
Szűk többséggel a tiltáspártiak nyertek a VI. kerületi Airbnb-népszavazáson, aminek, úgy tűnik, nem csak Terézvárosban lehet következménye.