Üzleti tippek

Tudatos fogyasztói magatartás jellemzi az ADSL-felhasználókat

Kutatást végzett ADSL-felhasználói között a VIVAnet Kft. Az országos internetszolgáltató társaság kiemelten vizsgálta a felhasználók döntési szempontjait.

„Az új felhasználóink több mint 90%-a hasonlított össze különböző szolgáltatókat, mielőtt szerződést kötött volna a VIVAnettel, és ez a hányad évek óta nő. Az új ADSL-felhasználók alapvetően az ár-érték arány szerint döntenek” – mondta dr. Bödecs Béla, a VIVAnet ügyvezetője. „A már meglévő ADSL-felhasználóknak szintén egyre nagyobb része, most már több mint 80%-a figyeli rendszeresen a versenytársakat, de ebben a körben már a minőségi szempontoknak nagyobb szerepe van. Szerencsére ügyfeleink jelentős többsége minőségileg is megfelelőnek találja szolgáltatásunkat, mert a lemorzsolódás elenyésző.”

A VIVAnet Kft. vezetője szerint a fogyasztói tudatosság nőni fog, és meghatározó marad az ADSL-felhasználók esetében, ezért a VIVAnet folyamatosan fejleszti szolgáltatásainak technológiai hátterét.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik