„Az új felhasználóink több mint 90%-a hasonlított össze különböző szolgáltatókat, mielőtt szerződést kötött volna a VIVAnettel, és ez a hányad évek óta nő. Az új ADSL-felhasználók alapvetően az ár-érték arány szerint döntenek” – mondta dr. Bödecs Béla, a VIVAnet ügyvezetője. „A már meglévő ADSL-felhasználóknak szintén egyre nagyobb része, most már több mint 80%-a figyeli rendszeresen a versenytársakat, de ebben a körben már a minőségi szempontoknak nagyobb szerepe van. Szerencsére ügyfeleink jelentős többsége minőségileg is megfelelőnek találja szolgáltatásunkat, mert a lemorzsolódás elenyésző.”
A VIVAnet Kft. vezetője szerint a fogyasztói tudatosság nőni fog, és meghatározó marad az ADSL-felhasználók esetében, ezért a VIVAnet folyamatosan fejleszti szolgáltatásainak technológiai hátterét.
NER-es infláció: Rogánék 17,6 százalékos áremelést engedélyeztek a Balásy-cégbirodalomnak
A cég kérdésünkre azt írta: "Az elmúlt évek jelentős inflációs mozgása miatt nyújtottuk be kérésünket a Nemzeti Kommunikációs Hivatal részére. Ezen beadványban alkalmazott korrekciós mértékben a Központi Statisztikai Hivatal inflációs adatai voltak irányadóak".