Üzleti tippek

A kicsik után a nagyoknál is hódít az ETARGET

admin

2006. 06. 12. 11:49

A kis- és középvállalkozások (kkv) megszokott kommunikációs eszköze lett az internetes célirányos reklám, az ETARGET. Az USA-ban olyan nagyvállalatok, mint a DaimlerChrysler az online marketing költségvetésének 20–30 százalékát fektetik be a célirányos internetes reklámba.

Az Organic amerikai tanácsadó cég nyilatkozata szerint ügyfelei az internetes reklám költségvetéseinek 20-30 százalékát keresőoldalak szolgáltatásaiba invesztálják. Az internetes reklámra költött összeg 40 százaléka a PPC- (pay-per-click), vagyis kattintás alapú elszámolási rendszerekbe áramlik.


Növekedő piaci jelenlét

Az ETARGET társaság hasonló befektetések növekedését feltételezi a közép-európai régióban. „Magyarországon a nagyvállalatok egyelőre csak fokozatosan és óvatosan ismerkednek a célirányos internetes reklámmal. Azonban a globális áramlatokra tekintve jövőre a PPC-rendszerekbe való befektetések jellegzetes növekedését várjuk a nagyvállalatok részéről.” – mondta Kálmán Tamás, az ETARGET hazai vezetője.

„Az internetes kereskedést ma már nem csak az e-shopok jellemzik. Magyarországon is túlnyomórészt internetes információbeszerzéssel kezdődik az üzletek lebonyolítása. Ezért is nagyon fontos a reklám megfelelő és előnyös elhelyezése a keresőoldalokon és az online médiumokban. Az internetet mint piaci csatornát nem csak a multimédia és a könyvkereskedők veszik igénybe, hanem alkalmas a magán- és kereskedelmi szektor összes termékeinek forgalmazására is. A kereskedés és a vásarlás formái megváltoztak, a piaci ágazatok pedig szakosodnak. A kereskedőkben egyre inkáb tudatosodik, hogy előnyösebb az érdeklődők célirányos megszólitása” – nyilatkozta Kálmán Tamás.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Yusra Mardini, a 19 year-old Syrian swimmer who competed at the Rio 2016 Olympic Games as a member of Refugee Olympic Team and UNHCR Goodwill Ambassador, she speaks in Tokyo 2020 office on August 29, 2017, Where she shares her experiences at the Rio 2016 Games and her current activity as an athlete and UNHCR Goodwill Ambassador with Tokyo 2020 staff members. (Photo by Alessandro Di Ciommo/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.