Üzleti tippek

Erősíti kommunikációját a Sixt Magyarország

admin
admin

2006. 06. 08. 11:48

A nemzetközi Sixt autókölcsönző hálózat magyar tagja a Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr-ügynökséget bízta meg a cég online kommunikációs feladatainak ellátásával.

Az együttműködés célja a Sixt Magyarország potenciális magyar és külföldi ügyfeleinek hatékonyabb internetes megszólítása – áll a Sakkom közleményében.

A hosszú távra szóló együttműködés keretében a kommunikációs ügynökség feladata, hogy a potenciális magyar és külföldi ügyfelek körében, a világháló segítségével még ismertebbé és vonzóbbá tegye a Sixt szolgáltatásait. Az üzleti célok megvalósításában nagy hangsúlyt kap a keresőmarketing és az online pr, valamint más, a Sixt egyéni és vállalati ügyfélkörének még hatékonyabb kiszolgálására bevetett internettechnológiák.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2013. február 14.
Egy recepciós munkatárs a Microsoft Magyarország Kft. székházában, a főváros II. kerületében, a Graphisoft parkban 2013. február 14-én. A magyar kormány és a Microsoft Magyarország Kft. tavaly decemberben kötött stratégiai együttműködési megállapodást.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.