A posta az elsőbbségi szolgáltatás keretében vállalja, hogy a levelek minimum 85 százaléka a feladást követő első munkanapon a címzetthez érkezik. (Később a Café fontosnak tartotta kijavítani korábbi közlését, mely szerint nem 85, hanem 90 százalék ez az arány.)
Mivel a posta azt a tavalyi kampányát szerette volna folytatni, amit a Café Contact készített, idén közvetlen felkéréssel újból a Contactot bízta meg a promóció B2B és B2C kommunikációjával. A május 22-től június 30-ig tartó kampány a tavalyi promóció elemeit használja fel, némileg átdolgozva, nyári hangulatban – áll a Café által kiadott közleményben.
A lakossági és az üzleti irányvonal kreatívja eltérő, a nyereményekben is különbségek vannak. A lakossági kampány magában foglalja a postahelyi szórólapok, plakátok, kuponok tervezését, valamint postahelyi plazmaszpot és rádiószpot készítését.
A Café Contact a posta B2B kommunikációjában is szervesen részt vesz, a kuponokon és szórólapokon az üzleti partnerekhez is szólnak. Az elektronikus dm-levelekkel szintén az üzleti szféra körében népszerűsítik az elsőbbségi szolgáltatást.
A kreatív anyagok kidolgozásában a Café Design és a Café Interactive is részt vett.
Visszaadták Völner Pál családjának a korábban lefoglalt autókat, köztük egy Porschét és egy Lexust
Bírói engedéllyel kerültek vissza az autók, de továbbra is le vannak foglalva, csak a használatukat tették lehetővé.