Üzleti tippek

Duplázni akar a Carnation új vezére

admin
admin

2006. 05. 17. 09:38

Szakmai berkekben már lehetett hallani róla, de a nyilvánosság elé csak most lépett a Carnation Rt. új elnöke. Pozsonyi Gábor milliárdos bevételekről beszélt egy szűk körű sajtóbeszélgetésen.

Az eredetileg webfejlesztéssel foglalkozó cég tavalyi árbevétele 384 millió forint volt. Erre az évre már 600 milliós, jövőre pedig még nagyobb nyereséget szeretnének – mondta az új elnök. A korábban a CIB Bank vezérkarában dolgozó Pozsonyi szerint a cég 2007-ben „belép a milliárdosok klubjába.” Az új elnök Szekfű Balázst, a Carnation alapító-tulajdonosát váltja a céges bársonyszékben.

Ehhez az eddigi tevékenységeken túl belefogtak a médiavásárlásba is. Tóth Krisztián vezérigazgató szerint ennek legfőbb előnye, hogy kreatív ötleteik „nem kopnak el”, mire azok a médiumokba kerülnek. A kreatív igazgatói posztot is betöltő Tóth szerint az internetes hirdetési piacon a kreatív és a marketingszakemberek szorosabban együttműködnek, mint az offline világban. Azzal, hogy az ötleteket nemcsak megvalósítják, hanem el is helyezik a médiumokban, sokkal nagyobb teret kap a kreativitás, és a visszajelzés is jóval gyorsabb – tette hozzá. Számos médiavásárló ugyanis nem tud szabadulni a bannerek megszabott méreteitől, ami gátolja a hatékony, ötletes megoldások alkalmazását. Pozsonyi elmondása szerint rugalmasságukhoz az is hozzájárul, hogy ha sok feladat gyűlik össze egyszerre, akkor kisebb cégekkel együttműködve oldják meg a feladatot. Közben egyre nagyobb feladatokat látnak el, elsőként a Pannon mobilszolgáltató bízta rájuk teljes körű megjelenéseik koordinálását.

A milliárdos álmokat dédelgető cég ugyanakkor igyekszik megőrizni azt a munkakultúrát, ami a kicsikre jellemző. Munkatársaik szabadon dekorálhatják a falakat, és nem ritka, hogy cipőjüket levéve, zokniban dolgoznak – tette hozzá az exbankár. Az időközben ötvenfősre duzzadt szakembergárda továbbra is fontosnak tartja a társadalommal való együttműködést. Az idén például a Jövő Háza középiskolásoknak szóló pályázata keretében három vidéki fiatal kapott egy-egy laptopot tőlük. Azért, hogy ezek a tehetséges gyerekek ne csak laptopot, hanem tudást és hozzáállást is kapjanak az eszközökhöz, a Carnation szakemberei különböző műhelygyakorlatokon vezetik be a fiatalokat az információs társadalom világába. Pozsonyi azt reméli, hogy a tinédzserek fejében a figyelemmel és a fejlődés bemutatásával „sikerül valamit átkattintani”.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.